Informacja o koordynatorach
Zmiana zarządzenia w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Mielnie.
Zarządzeniem Burmistrza Mielna Olgi Roszak-Pezała, z dnia 9 sierpnia 2023 r. nastąpiła zmiana koordynatorów do spraw dostępności . Funkcje te pełnią obecnie:
- Krzysztof Szpakiewicz – Kierownik referatu Organizacyjno – Administracyjnego
- Sebastian Rudnik – Informatyk
- Mieczysław Sienkiewicz – Inspektor ds. inwestycyjnych
Podstawa prawna
Art. 14 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 2240).
Zadania koordynatorów ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatorów ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Mielnie,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Mielnie,
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Mielnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Krzysztof Szpakiewicz
Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego
Urząd Miejski w Mielnie
ul. Bolesława Chrobrego 10
76-032 Mielno
tel. 94 345 98 46
e-mail: k.szpakiewicz@gmina.mielno.pl
Sebastian Rudnik
Informatyk
Urząd Miejski w Mielnie
ul. Bolesława Chrobrego 10
76-032 Mielno
tel. 94 345 98 39
e-mail: info@gmina.mielno.pl
Mieczysław Sienkiewicz
Inspektor ds. inwestycyjnych
Urząd Miejski w Mielnie
ul. Bolesława Chrobrego 10
76-032 Mielno
tel. 94 345 98 55
e-mail: m.sienkiewicz@gmina.mielno.pl
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Burmistrz Mielna |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Trojacki |
Data wprowadzenia: | 2020-09-07 13:23:39 |
Opublikował: | Krzysztof Trojacki |
Data publikacji: | 2020-09-08 10:47:12 |
Ostatnia zmiana: | 2023-08-22 14:34:15 |
Ilość wyświetleń: | 1054 |