Złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
- dokument potwierdzający formę władania nieruchomością
- informację o ilości zużytej wody sporządzone przez przedsiębiorstwo wodociągowe - dotyczy nieruchomości zamieszkałych, mieszanych i hotelarskich
Sposób załatwienia sprawy:
- dokonanie wpisu do rejestru nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarki odpadami komunalnymi i wydanie informacji o przyjęciu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Termin załatwienia sprawy:
- 7 dni od daty złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (nie wlicza się do terminów, o których mowa w art. 35 § 5 Kpa.)
Tryb odwoławczy: -----
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Mielnie, Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej – parter, pokój 10
Godziny pracy:
poniedziałek, wtorek, środa: 800 - 1300, czwartek: 1200 - 1600, piątek: 830 - 1300
Kontakt:
tel: (94) 34 59 868 lub (94) 34 59 870, e-mail: odpady@gmina.mielno.pl
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Mielnie – Kancelaria Ogólna UM Mielno pokój nr 1
Opłata skarbowa:
0,00 zł (za wpis do rejestru)
0,00 zł (za wydanie informacji o przyjęciu deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi)
17,00 zł (za pełnomocnictwo/upoważnienie)
5,00 zł (za kopię deklaracji za zgodność z oryginałem za jedną stronę)