1. Wniosek osoby lub osób (jeżeli nieruchomość objęta jest współwłasnością) posiadających tytuł prawny do nieruchomości.
2) stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości;
3) wypis i wyrys z katastru nieruchomości;
4) decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązującą w dniu złożenia wniosku;
5) wstępny projekt podziału, z wyjątkiem podziałów, o których mowa w art. 95 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami .(j.t. Dz. U z 2016 r. poz. 2147);
6) protokół z przyjęcia granic nieruchomości;
7) wykaz zmian gruntowych;
8) wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej;
9) mapę z projektem podziału.
Jeżeli jest wymagane wyrażenie opinii, o której mowa w art. 93 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami .(j.t. Dz. U z 2016 r. poz. 2147); dokumenty wymienione od pkt 5-8 dołącza się do wniosku o podział nieruchomości po uzyskaniu pozytywnej opinii. Dokumenty te powinny być przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów :
Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 001
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Niezwłocznie lecz nie później niż 30 dni od daty złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy :
Odwołanie od decyzji zatwierdzającej projekt podziału wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Mielna w terminie 14 dni licząc od dnia jej doręczenia.
Jednostka odpowiedzialna :
Referat Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości
Podstawa prawna :
Art.92 do art.99 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz.U. z 2016r. poz. 2147 z późn.zm.).